Actueel - Nieuws

Quli bij Koraal

Quli bij Koraal

Koraal wil de beweging maken naar de cliënt, wat betekent ‘denken en werken vanuit de cliënt’. Op je eigen manier - kunnen - meedoen in de samenleving is ook de essentie van de visie van Koraal. Om dit te kunnen realiseren heeft Koraal ervoor gekozen om Quli in te...

Lees meer
Quli behaalt NEN 7510 certificaat

Quli behaalt NEN 7510 certificaat

Op 4 februari 2019 heeft Quli het NEN 7510-certificaat in ontvangst mogen nemen uit handen van Brand Compliance. De certificering omvat het volledige bedrijfsproces, waaronder de ontwikkeling van en dienstverlening omtrent Quli. Met dit certificaat laten wij zien dat we veilig omgaan met medische en andere gegevens van gebruikers van Quli.

Lees meer
Winnaar ‘Beste app voor iedereen’: VraagApp

Winnaar ‘Beste app voor iedereen’: VraagApp

Op 21 januari is tijdens de eHealthweek (21 – 26 januari 2019) de winnaar bekend gemaakt van ‘Beste app voor iedereen’. Daarbij waren drie partijen genomineerd: Quli, Barcodescanner en VraagApp. Als winnaar is VraagApp uit de bus gekomen. Langs deze weg willen wij...

Lees meer
Quli en Careander starten samenwerking in 2019

Quli en Careander starten samenwerking in 2019

Careander start in 2019 met een ‘Cliënt- en Verwanten Portaal’. Hiermee krijgen cliënten en wettelijk vertegenwoordigers rechtstreeks toegang tot het digitale cliëntdossier. Via het portaal is inzage mogelijk in gegevens als doelen, afspraken, rapportages en de...

Lees meer
De patiënt regisseert en registreert, Quli Experience 2018

De patiënt regisseert en registreert, Quli Experience 2018

Quli Experience 2018 zit er weer op. Dank voor jullie deelname. Veel dank aan CareConnections en AFAS Software voor samenwerking en bijdrage. Ook voor IKONE, Edwin Kruys, Frank Wolterink en Erwin Bomers. Quli Beeldbellen Elisabeth Van Schaïk en Anne-Miek Vroom...

Lees meer
Quli leider in digitale toegankelijkheid

Quli leider in digitale toegankelijkheid

Quli wil het best digitaal toegankelijke burgerplatform en PGO (persoonlijke gezondheidsomgeving) zijn. Ieder mens heeft namelijk het recht om ‘digitaal mee te doen' in de maatschappij. Nu de zorg toenemend digitaliseert, moeten en willen cliënten en patiënten ook...

Lees meer
Patiëntervaringen op Quli Experience 2018

Patiëntervaringen op Quli Experience 2018

Voor Quli Experience interviewen Anne-Miek Vroom (directeur IKONE, medisch socioloog en patiënt expert) en Bettine Pluut (actieonderzoeker en eHealth-expert) Edwin Kruys en één van zijn patiënten. Zij vragen Edwin Kruys naar zijn ervaringen met een Persoonlijk...

Lees meer

Maak een account aan of neem contact op voor onze demo!