Voor wie is Quli? - Zorgorganisaties!

Zorgorganisaties

Met Quli is de burger eigenaar van zijn of haar gegevens. Als zorgorganisatie werkt u gemakkelijk en veilig samen met de cliënt of patiënt en zijn persoonlijke zorgnetwerk. Ehealth in de vorm van digitale ondersteuning van burgers en zorgprofessionals neemt snel verder toe. En dat is niet voor niets. De cliënt of patiënt wordt actief betrokken bij zorg en behandeling en kan toenemend regie nemen. Dit bevordert zelf- en samenredzaamheid en verbetert kwaliteit en veiligheid van zorg en leven. En, digitaal samenwerken bespaart kosten voor burgers en zorgorganisaties.

Waarom Quli?

Quli ondersteunt een veilige, digitale omgeving waar cliënten of patiënten en zorgverleners elkaar treffen en informatie delen. Communicatie kan gemakkelijk via mail, chat of beeldbellen. Maar ook het maken van afspraken, een dagboek bijhouden of het stellen van vragen kan met Quli. In Quli kunnen eenvoudig apps geplaatst worden die de zorgverlening en behandeling ondersteunen. Zorgen doe je dus met mensen én ICT. Dat is eenvoudiger, beter, veiliger en goedkoper.

Quli koppelt EPD’s, ECD’s, ehealth-systemen en apps van zorgorganisaties. Hierdoor kunnen cliënten en patiënten over hun eigen gegevens beschikken. Zij kunnen hierop reageren en zelf gegevens toevoegen. Deze gegevens vormen de basis voor de samenwerking tussen cliënten of patiënten en zorgorganisaties. Quli is een persoonlijk dossier en zorgnetwerk in één omgeving waar informatie veilig en gemakkelijk beheerd, verwerkt en gedeeld kan worden.

Quli actueel

Quli staat niet stil. We werken elke dag aan nieuwe functionaliteit en integreren systemen van steeds meer zorgorganisaties. Daarnaast koppelen we ook graag functionaliteit en app’s van andere bedrijven. Zinvolle functionaliteit voor mensen op basis van hun gegevens, daar gaat het om! Lees hierover ons nieuws en onze blogs.

Patiëntervaringen op Quli Experience 2018

Voor Quli Experience interviewen Anne-Miek Vroom (directeur IKONE, medisch socioloog en patiënt expert) en Bettine Pluut (actieonderzoeker en eHealth-expert) Edwin Kruys en één van zijn patiënten. Zij vragen Edwin Kruys naar zijn ervaringen met een Persoonlijk...

Lees meer

Levenslang en levensbreed portaal?

Afgelopen weekend las ik op Zorvisie een artikel waarin een onderzoek van M&I wordt aangehaald over portalen in de care. Het is goed dat inzet en gebruik van portalen groeit in de care. Het betekent, dat gegevens uit steeds meer ECD’s steeds vaker worden ontsloten...

Lees meer

Neem contact op voor onze demo!